Joga

Joga

Stále častejšou príčinou vzniku chronických chorôb pohybového aparátu v dnešnom civilizovanom svete je nedostatok pohybu. Pravidelné cvičenie prináša znovunadobudnutie svalovej rovnováhy, zlepšenie správneho držania tela a pohybov, prekrvenie všetkých častí tela, zlepšenie cirkulácie krvného obehu, metabolizmu a celkovej životnej energie.

Pohybové aktivity si  môžete vybrať podľa toho, čo vám najviac vyhovuje. Rozdiel cvičení môže byť v technikách, v prevedení, ako aj v použití pomôcok. Cieľ je však rovnaký. Vypnúť myseľ a sústrediť sa na to, čo robíme, posilniť svalový tonus a celkovo zrelaxovať.

Systém Jogy v dennom živote >>

Vinyasa flow joga >>

Pilates >>

SM systém >>

Fyzioterapia >>

___

  • Cvičí sa v pohodlnom, najlepšie v bavlnenom oblečení. Karimatky a vankúšiky sú k dispozícii. Z hygienických dôvodov navrhujeme účastníkom kurzov, aby si so sebou priniesli vlastný uterák, ktorý si položia na karimatku pod hlavu. Vstup do jogovej cvičebne je taktiež z hygienických dôvodov len v ponožkách.
  • Na lekcie jogy prichádzajte o 10 minút skôr, aby sme začali včas a vzájomne sa nerušili počas úvodnej relaxácie.
  • Cvičenia môžu navštevovať všetky osoby bez ohľadu na vek. Deťom do 15 rokov je povolený vstup len v sprievode dospelej osoby a len na tie cvičenia, ktoré sú primárne určené pre ich vekovú kategóriu. Tehotným mamičkách odporúčame od tretieho mesiaca tehotenstva len špeciálne kurzy pre nich určené.
HARMONOGRAM CVIČENÍ
Prehliadaním našich webových stránok ukladáme do Vášho prehliadača súbory cookies. Niektoré sú nevyhnutné na správne funovanie webu a niektoré slúžia pre analytické a marketingové účely. Všetky cookies sú plne bezpečné. Prosíme Vás o súhlas s ich používaním.
Odmietnuť
Nastavenia
Súhlasím